Balázs Elemér Group @ Kertem - Júl.4. - 20.00

Szombaton a magyar jazz élet egyik legmeghatározóbb dobosának zenekara, a Balázs Elemér Group, zenél a Kertemben.

Bár előtte való nap is fellépnek a Columbus Hajón, én mégis inkább a szombati koncertet ajánlanám, hiszen a Kertem a belváros szívében lát titeket vendégül a szabad ég alatt, jó árakkal és hangulattal. Aki inkább a "kötött" környezetet szereti az a Columbus Pub-ban találhatja meg a helyét.

Balázs Elemér már több mint 15 éve a magyar jazz világ meghatározó alakja. A BEG 2000-es megalakulása óta külföldön és belföldön egyaránt hatalmas sikereket aratott. Zenéjük rendkívül változatos, hiszen számos zenei világból merítenek ötleteket, nem "ragadnak le" a jól megszokott jazzes hangzásnál. Gyakran a világzene felé kacsintanak, és csodás népi dallamokkal színezik muzsikájukat.

Ha egy különleges jazz élményre vágytok, akkor nem kell messzire menni, csak az Olof Palme sétányig, a Kertembe! :)

Belépő: 0 HUF azaz INGYENES!!!
Helyszín:
Kertem
Dátum: 2009.07.04.
Kezdés: 20.00

Címkék: jazz világzene kertem 

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestikoncert.blog.hu/api/trackback/id/tr831222033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.