K3 lemezbemutató koncert @ After Music Club - Okt.29 - 20.00

Ha nem riadtok vissza a kemény instrumentális metál zenétől, akkor mindenképp érdemes lenéznetek az Afterba és egy hatalmasat zúzni a K3 muzsikájára!

Ilyen jellegű zenét eddig nem nagyon ajánlottam nektek... és jómagam is elég kevés alkalommal hódolok a metál oltárán. De most valahogy rájuk akadtam, és a myspace oldaluk alapján teljesen hangulatbajöttem! 

Számomra egy kicsit Dream Theater egy kicsit Joe Satriani, de egy biztos: iszonyatosan jó zenészekről van szó, akik csűrik-csavarják a húzósabbnál húzósabb témákat! Nekem valahogy nem hiányzik az 'ének', mert szeretem az instrumentális muzsikát - viszont maximum ezt az egy hiányosságot lehet felhozni ellenük.

Én azt mondom, hogy hallgassatok bele, és ha nem tetszik még mindig off van az X a jobb felső sarokban! ...ugyanakkor remélem sokatokban ugyanúgy felkelti az állatot mint bennem :D

És íme egy klasszikusnak nevezhető raktárépületes metál videóóóó :)))

Belépő: 0 HUF azaz INGYENES!!!
Helyszín:
After Music Club
Dátum: 2009.10.29.
Kezdés: 20.00

Címkék: metal progresszív after music club 

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestikoncert.blog.hu/api/trackback/id/tr691481256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.