Péterfy Bori & Love Band @ Zöld Pardon - Márc.16. - 21.00

Itt van az igazi tavasz, amit mi sem mutat jobban, mint hogy újra megnyit a Zöld Pardon, a nyitóbulin pedig a Péterfy Bori & Love Band tolja!

Bori anno még az Amorf Ördögökkel indult, de az elmúlt években a popposabb vonalat választották és megszületett a Péterfy Bori & Love Band, amely sikert sikerre halmoz.

Természetesen őket sem kerülte el az MR2 Petőfi hullám, és bekerültek a tágabb értelembe vett alternatív zenét hallgató közönség fülébe és szívébe. Amolyan méjnsztrím alternatív muzsika az övék szerintem. Bori nekem kifejezetten szimpatikus, igazi alter arc, a Krétakörben is homorít... a Fekete Ország c. darabuk (amit filmben láttam) hatalmas hatással volt rám!

Bori egy hatalmas jelenség, és biztos elkápráztatják majd a kedves közönséget!

A szalonspicc erősen javallott, de szerintem ezt senkinek nem kell mondanom, aki volt már a ZP-ben... előtte parkivászat, stb :)

Íme a legkedvencebb magyar klippem, amit Bori és Lovi jegyeznek, szerintem csodálatos művészi munka!

Belépő: 200 HUF
Helyszín:
Zöld Pardon
Dátum: 2009.04.16.
Kezdés: 21.00

Címkék: zöld pardon alternatív muzsika 

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestikoncert.blog.hu/api/trackback/id/tr571066152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.