Maszkura és a Tücsökraj @ Szimpla Kert - Márc.26. - 20.00

Megkockáztatom, hogy a Maszkura és a Tücsökraj a legjobb ma futó alter (jazz) zenekarok közé tartozik az országban!

Még tavaly sikerült megismerkednem a zenéjükkel, és azóta sem tudtam letöröni az Mp3 lejátszómról. Maszkura odamondós szövegei, és a Tücskök csodás muzsikája engem teljesen magával ragadott

Jazz-es, Swinges alapokra épülő, profi muzsika az amit ők tudnak. Csaba és Feri kiváló szólókkal színesítik a számokat. Kiváló ének (és rap) tudása mellett Maszkura pedig lagzis múltja miatt gyakorlatilag hajnalig lenne képes sramlit játszani. A többiekről sem szabad elfeledkezni, hiszen Csanád, fiatal kora ellenére, sokakat meghazudtoló dob tudásról tesz tanúbizonyságot, és végül de nem utolsó sorban Gábor sem kíméli a bőgőt!

Szerintem aki fogékony az efféle muzsikára első hallásra bele fog szeretni a Maszkura és a Tücsökrajba, mint ahogy azt én is tettem! 

Íme a 'Szégyentelen' c. nóta videóklippje:

És a 'Ki van festve':

Belépő:  0 HUF azaz INGYENES!!!
Helyszín:
Szimpla Kert
Dátum: 2009.03.26.
Kezdés: 20.00

Címkék: jazz szimpla alternatív muzsika 

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestikoncert.blog.hu/api/trackback/id/tr21020370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.