The Transform Quintet @ Budapest Jazz Club - Jún.17. - 21.00

Holnap este az egyik legnagyobb kedvencem lép fel a Budapest Jazz Club-ban, a The Transform Quintet személyében!

Szerintem ők Magyarország egyik legjobb fúziós Jazz csapata... én személy szerint még nem hallottam élőban olyan csodás hangzást mint amit ők produkálnak!

Zenéjük tele lendülettel, fantáziával... A zenekar háza táján történt manapság némi változás, hiszen korábbi szaxofonosuk Ávéd János, elhagyta a formációt és helyére Gyémánt Bálint érkezett.

Volt szerencsém még Ávéd Janival is hallani a bandát, nekem nagyon tetszett a szaxi hangja (alapvetően szeretem a hangszert). Bálint tehetsége és tudása megkérdőjelezhetetlen, viszont a gitár teljesen más magasságokba repít minket. Néhány számban a szaxi talán jobban tetszett, másokban meg a gitár szól sokkal jobban. Talán a kettő együtt lenne maga a tökély, de az élet nem ilyen egyszerű (főleg nem egy zenekar esetén)...

Egy biztos, továbbra is az egyik legszínvonalasabb muzsika amit manapság kicsi hazánkban kaphatunk!

Belépő: (diák) 700 / (felnőtt) 1000 HUF
Helyszín:
Budapest Jazz Club
Dátum: 2009.06.17.
Kezdés: 21.00

Címkék: budapest jazz club fúziós jazz 

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestikoncert.blog.hu/api/trackback/id/tr481188162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.