Vad Fruttik @ Szeparé Bisztró - Nov.25. - 20.00

Volna kedvetek simán-lazán felvidulni??? Hát akkor íme egy kiváló alkalom, hogy ellszálljatok a Vad Fruttik slágeres ámbár változatos dallamaira Szerdán a Szeparéban!

Én anno még a Sárga Zsiguli slágerré válása környékén figyeltem fel rájuk... azóta pedig jó pár hasonlóan 5letes számot dobtak 'piacra'.

Egyelőre úgy tűnik, hogy a srácok számára a Petőfi-s lendület elég szépen kitart... de legyen ez továbbra is így, hiszen egy színes muzsikával rendelkező mai alter zenekar!

... és egy kis mellékes kitérő, ha már a Petőfi hullámról ejtettem szót: nekem ezzel a nagy kereskedelmi rádiós mizériáról csak az a véleményem, hogy remélem sok-sok kiváló magyar zenekar kerülhet majd a felszínre... szeretném ha lenne olyan rádióadó (a Jazzy-t kivéve) amit én is szívesen hallgatnék, mondjuk 10 percnél tovább!

De maradjunk inkább a realitások talaján és bulizzunk egy nagyot a Vad Fruttik koncertjére a Szeparéban. ;)

Belépő: 700/900 HUF - Klub kártyával ingyenes!!!
Helyszín:
Szeparé bisztró
Dátum: 2009.11.25.
Kezdés: 20.00

Címkék: alternatív muzsika szeparé bisztró 

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestikoncert.blog.hu/api/trackback/id/tr851548722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.